501640478.jpg

Stap nu over naar een digitale factuur voor uw huur

Tot nu toe ontvangt u voor de betaling van uw huur aan Woonpunt nog een papieren factuur. Dat gaat veranderen. Woonpunt stapt vanaf 1 december 2017 over op een digitale variant van uw factuur. Hiermee wil Woonpunt u makkelijker en sneller voorzien van uw rekeningoverzicht, direct in uw e-mailbox. Bovendien besparen we zo papier, en dus het milieu.

Geef uw e-mailadres aan ons door!

Hebben wij nog geen e-mailadres van u? Of heeft u in de correspondentie gezien dat het e-mailadres dat wij van u hebben niet (meer) klopt? Geef dan met onderstaand formulier het e-mailadres door waarop u de de digitale factuur wil gaan ontvangen. U heeft tot en met 12 november 2017 om uw gegevens aan ons te laten weten. Dan loopt u geen facturen mis en kan er geen onbedoelde huurachterstand optreden.

Houd de brief die u van ons heeft gekregen bij de hand. Hierin staat het vereiste klantnummer.


HELAAS IS HET NIET MEER MOGELIJK UW GEGEVENS AAN ONS DOOR TE GEVEN.

Neem contact op met onze klantenservice via 088-0506070.



Wat betekent dit verder voor u?

Eigenlijk verandert er weinig in de manier waarop u uw huur betaalt. U kiest na ontvangst van de digitale huurspecificatie nog steeds zelf wanneer u de overboeking wilt doen.

Heeft u nog vragen?

Neem dan gerust contact met ons op.