Buurtbemiddeling.jpg

Niet tevreden over ons?

Wij hebben de kwaliteit van onze dienstverlening hoog in het vaandel staan. Maar soms gaat er iets mis. Dat willen we graag weten, zodat we onze dienstverlening kunnen verbeteren. Misschien vindt u dat een medewerker van Woonpunt u niet correct te woord heeft gestaan. Of bent u ontevreden over de termijn waarbinnen we u geholpen hebben? U leest hier hoe u ons een tip kunt geven.

 

Laat ons weten wat beter kan

Geef hieronder aan waarover u niet tevreden bent. In de meeste gevallen lost Woonpunt klachten naar tevredenheid van onze huurders op.

Is er iets kapot in uw woning of niet goed gerepareerd? Dien dan een reparatieverzoek in.

Ondervindt u overlast van uw buren? Dat kunt u doorgeven met het overlastformulier.

 

Uw Gegevens:

* Woonpunt gebruikt uw e-mailadres ook voor toekomstige klantcontacten (lees meer)
Wat is uw relatie met Woonpunt

Kies een van de onderwerpen
Waarover bent u niet tevreden?
Heeft u deze klacht al eerder gemeld bij Woonpunt?*

Om aan te tonen dat u geen robot bent, vragen we u hieronder de rekenopgave in te vullen. Bedankt!

Wat is de uitkomst van:
2 + 10 =
  andere rekenopgave


Wat gebeurt hierna?

Als u niet tevreden bent over hoe Woonpunt met uw klacht is omgegaan, dan kunt u terecht bij Qwestie. Dit is een gezamenlijke en onafhankelijke klachtencommissie van de woningcorporaties Maasvallei, Servatius en Woonpunt. Meer info over Qwestie leest u op www.qwestie-limburg.nl of in deze folder. Lees hier het klachtenreglement van Qwestie.

 

Hoe dient u een klacht in bij Qwestie?

Qwestie neemt alleen klachten in behandeling die eerst bij Woonpunt zelf zijn ingediend. Ze nemen geen klachten in behandeling die al aan de huurcommissie, de rechter of een andere instantie zijn voorgelegd. Voor het indienen van een klacht kunt u gebruik maken van het formulier op www.qwestie-limburg.nl. U kunt het ook downloaden, uitprinten en per post opsturen aan:

Qwestie
t.a.v. het secretariaat
Bergerweg 61 - unitnr. 8523
6135 KD Sittard