Laat ons weten wat beter kan
Geef hieronder aan waarover u niet tevreden bent. In de meeste gevallen lost Woonpunt klachten naar tevredenheid van onze huurders op.
Is er iets kapot in uw woning of niet goed gerepareerd? Dien dan een reparatieverzoek in.
Ondervindt u overlast van uw buren? Dat kunt u doorgeven met het overlastformulier.
Uw Gegevens:
Wat gebeurt hierna?
Woonpunt gaat met uw klacht aan de slag. Hierbij worden in elk geval de betrokken medewerker en diens leidinggevende betrokken. Een van hen neemt vervolgens met u contact op om te kijken of we samen tot een oplossing kunnen komen.
Wat als u daarna toch niet tevreden bent?
Als we niet u niet tevreden bent over de voorgestelde oplossing, dan kunt u terecht bij Qwestie. Dit is een gezamenlijke en onafhankelijke klachtencommissie van de woningcorporaties Maasvallei, Servatius en Woonpunt. Meer info over Qwestie leest u op www.qwestie-limburg.nl of in deze folder. Lees hier het klachtenreglement van Qwestie.
Qwestie neemt alleen klachten in behandeling die eerst bij Woonpunt zelf zijn ingediend. Ze nemen geen klachten in behandeling die al aan de huurcommissie, de rechter of een andere instantie zijn voorgelegd. Voor het indienen van een klacht kunt u gebruik maken van het formulier op www.qwestie-limburg.nl. U kunt het ook downloaden, uitprinten en per post opsturen aan:
Qwestie
t.a.v. het secretariaat
Bergerweg 61 - unitnr. 8523
6135 KD Sittard