klachtmelden.jpg

Niet tevreden over ons?

Dat willen we graag weten, zodat we onze dienstverlening kunnen verbeteren. Misschien vindt u dat een medewerker van Woonpunt u niet correct heeft behandeld. Of dat een reparatie niet goed is uitgevoerd. U leest hier hoe u ons een tip kunt geven.

 

Laat ons weten wat beter kan

Geef hieronder aan waarover u niet tevreden bent. In de meeste gevallen lost Woonpunt klachten naar tevredenheid van onze huurders op.

Is er iets kapot in uw woning? Meld dan een reparatie.

 

Uw Gegevens:

* Woonpunt gebruikt uw e-mailadres ook voor toekomstige klantcontacten (lees meer)
Wat is uw relatie met Woonpunt

Kies een van de onderwerpen
Waarover bent u niet tevreden?
Heeft u deze klacht al eerder gemeld bij Woonpunt?*

Wat gebeurt hierna?

Als u niet tevreden bent over hoe Woonpunt met uw klacht is omgegaan, dan kunt u terecht bij Qwestie. Dit is een gezamenlijke en onafhankelijke klachtencommissie van de woningcorporaties Maasvallei, Servatius en Woonpunt. Meer info over Qwestie leest u op www.qwestie-limburg.nl of in deze folder.

 

Hoe dient u een klacht in bij Qwestie?

Qwestie neemt alleen klachten in behandeling die eerst bij Woonpunt zelf zijn ingediend. Ze nemen geen klachten in behandeling die al aan de huurcommissie, de rechter of een andere instantie zijn voorgelegd. Voor het indienen van een klacht kunt u gebruik maken van het formulier op www.qwestie.nl. U kunt het ook downloaden, uitprinten en per post opsturen aan:

Qwestie
t.a.v. het secretariaat
Bergerweg 61 - unitnr. 8523
6135 KD Sittard