Is er iets stuk?

Dan helpen wij graag om het op te lossen. Sommige reparatieverzoeken geef je direct aan de aannemer door. Voor andere reparatieverzoeken kun je bij Woonpunt terecht. Voor spoedreparaties zijn wij 24 uur per dag bereikbaar, ook in het weekend.

Spoedreparatie melden?

Goed geregeld

Als huurder raden we je aan om een aantal verzekeringen en abonnementen af te sluiten. Op die manier ben je gedekt tegen eventuele kosten bij schade. 

Onderhoudsabonnement

Als er iets kapot is in je woning, dan verzorgt Woonpunt de reparatie. We doen dit niet als er sprake is van onzorgvuldig gebruik. Heb je een onderhoudsabonnement afgesloten? Dan worden de reparaties kosteloos uitgevoerd. Zonder onderhoudsabonnement ben je vaak zelf verantwoordelijk voor de kosten van kleine, dagelijkse reparaties. Meer weten? Klik hier voor meer informatie over het onderhoudsabonnement. 

Brand- en stormverzekering

Woonpunt sluit altijd een brand- en stormverzekering af. Deze verzekering dekt schade aan het huis zelf, maar niet aan persoonlijke eigendommen. Ook de kosten voor zelf aangebrachte voorzieningen en andere kosten die volgens het huurcontract voor rekening van de huurder zijn, worden niet vergoed. Daarom raden wij aan om een aparte inboedelverzekering en Wettelijke Aansprakelijkheidsverzekering af te sluiten.

Glasfonds

Als huurder kun je je verzekeren tegen glasschade via het glasfonds. De kosten hiervoor bedragen € 1,16 per maand. Reparaties aan het glas worden verzorgd door Trichtglas. Je kunt gemakkelijk contact met hen opnemen via het telefoonnummer: 043 - 820 02 06

Wil je je aan-of afmelden voor een glasfonds verzekering? Neem dan contact op met onze klantenservice via: 088 - 050 60 70 of info@ woonpunt.nl.

#
Zelf klussen
Wil je iets aanpassen in je woning?
Lees meer