integriteit_ronduit.jpg
Serviceonderhoud langwerpig.jpg
 

Vanwege de coronacrisis doen we op dit moment alleen dringende reparaties. Lees hier meer over hoe Woonpunt omgaat met het coronavirus.

Reparatieverzoek melden

De kraan lekt, de tegels in de badkamer laten los, of de huistelefoon in uw flat laat het afweten. Goede redenen om een reparatieverzoek te melden bij Woonpunt. Dat geldt ook voor andere zaken die gerepareerd moeten worden.


Direct melden:


 

Spoed?

Kan de reparatie echt niet wachten? Bel dan meteen met 088 - 050 60 70. Op dit nummer zijn we 24 uur per dag bereikbaar, ook in het weekend.

Wanneer komt de monteur?

Als u een reparatie meldt via het formulier voor in uw woning, dan nemen we contact met u op voor het maken van een afspraak. Na het indienen van het verzoek, nemen we binnen één werkdag contact met u op.

We plannen de afspraak in de ochtend of in de middag. Bij grotere reparaties kan een inspectie vooraf nodig zijn.

Let op, meldt u een reparatie in de algemene ruimte van bijvoorbeeld een flat, dan hoeft u voor deze reparatie niet thuis te blijven en nemen we ook geen contact met u op. Uiteraard zorgen we dat de reparatie zo snel mogelijk wordt ingepland en uitgevoerd.