Reparatie en onderhoud 

 Je woont graag in een comfortabele, goed verzorgde woning. Maar dat gaat niet vanzelf. Daar zijn soms reparaties en onderhoud voor nodig. Spoedreparatie melden? Bel direct 088 - 050 60 70. Wij zijn 24 uur per dag bereikbaar, ook in het weekend.

Reparatieverzoek indienen Onderhoud

Goed geregeld

Als huurder raden we je aan om een aantal verzekeringen en abonnementen af te sluiten. Op die manier ben je gedekt tegen eventuele kosten bij schade. 

Extra service_1.svg

Als er reparaties en onderhoud aan je woning nodig zijn, zijn de kosten hiervan normaal gesproken voor jouw eigen rekening. Echter, door je aan te melden voor het onderhoudsabonnement worden (bijna) alle kosten vergoed door Woonpunt. Klik hier voor meer informatie.

Woonpunt sluit altijd een brand- en stormverzekering af. Deze verzekering dekt schade aan het huis zelf, maar niet aan persoonlijke eigendommen. Ook de kosten voor zelf aangebrachte voorzieningen en andere kosten die volgens het huurcontract voor rekening van de huurder zijn, worden niet vergoed. Daarom raden wij aan om een aparte inboedelverzekering en Wettelijke Aansprakelijkheidsverzekering af te sluiten.

Als huurder kun je je verzekeren tegen glasschade via het glasfonds. De kosten hiervoor bedragen € 1,16 per maand. Reparaties aan het glas worden verzorgd door Trichtglas. Je kunt gemakkelijk contact met hen opnemen via het telefoonnummer: 043 - 820 02 06. 

Wil je je aan-of afmelden voor een glasfonds verzekering? Neem dan contact op met onze klantenservice via: 088 - 050 60 70 of info@woonpunt.nl.