490_interieur centrale verwarming.jpg

Reparatieverzoek melden

Iets kapot in uw woning? Hier kunt u dat doorgeven. Sommige reparatieverzoeken geeft u direct aan een bedrijf door, voor andere reparatieverzoeken kunt u bij Woonpunt terecht. Wij helpen u graag verder.

Reparatieverzoek

Woonpunt werkt samen met verschillende onderhoudsdiensten om uw reparatieverzoeken uit te voeren. Deze bedrijven zijn 24/7 bereikbaar, ook voor uw spoedreparaties. Om u goed te kunnen helpen, klikt u op een van onderstaande opties:

Problemen met uw CV melden Vul uw postcode in en u ziet welke installateur u kunt bellen.
Glasschade melden Geef het hier door aan Trichtglas, als u betaalt aan het Glasfonds.
Riool probleem melden Heeft u een verstopping of stankoverlast? RRS komt het oplossen.
Overige reparatieverzoeken Een reparatieverzoek dat niet dringend is? Laat ons weten wat wij voor u kunnen doen!




U kunt Woonpunt 24/7 bereiken via 088 - 050 60 70. Tip: luistert u de hele meldtekst af!

Kan de reparatie niet wachten?

Dan kunt u de betreffende onderhoudsdiensten bellen. Voor dringende overige reparatieverzoeken belt u met Woonpunt. Via 088 - 050 60 70 zijn we 24 uur per dag bereikbaar, ook in het weekend. Aan het einde van de meldtekst kunt u zich laten doorschakelen naar onze externe storingsdienst.