Rioolklachten?

Rioolverstopping of stankoverlast? Riool Reinigings Service (RRS) is de partner van Woonpunt voor rioolklachten. Huurders met een Abonnement Huurdersonderhoud kunnen bij verstopping of stankoverlast kosteloos hun verzoek direct melden via de website van Riool Reinigings Service RRS:

Direct online verzoek bij RRS indienen

RRS neemt binnen 1 werkdag contact met u op om direct een afspraak in te plannen. Heeft u een lekkage aan het riool, een spoedreparatie of wilt u liever telefonisch contact opnemen met RRS? Dat kan ook. Belt u dan 0475 – 311 311.


 

Spoedreparatie? Of een lekkage aan het riool?

Als de melding niet kan wachten, bel dan meteen met 0475 – 311 311. Dit nummer is 24 uur per dag bereikbaar, ook in het weekend.

Wat moet u doen als geen huurdersabonnement heeft?

 

Bij verstopping of stankoverlast
Als u geen huurdersabonnement heeft, bent u zelf verantwoordelijk voor het oplossen van de klachten. Als u een rioolbedrijf inschakelt, betaalt u de rekening zelf. U kunt ook alsnog een huurdersabonnement afsluiten. Bel daarvoor met onze klantenservice via 088 – 050 60 70.

Let op

U bent zelf verantwoordelijk voor het schoonhouden van de putjes en sifons, die in uw woning goed bereikbaar zijn. Als blijkt dat de verstopping veroorzaakt is door achtergebleven haren, etensresten, vetten en oliën, kattenbakgrind, bouwmaterialen en vezelachtig textiel, dan worden de kosten van Riool Reinigings Service RRS voor het ontstoppen alsnog bij u in rekening gebracht. Ook al heeft u een huurdersabonnement.