Wat betekent de aanscherping van de coronamaatregelen voor de dienstverlening van Woonpunt? U leest het hier.

slotenmaker.jpg

Sleutelservice

Het kan voorkomen dat u uw sleutels kwijtraakt of dat u zichzelf buitensluit. In zo'n geval kan Woonpunt u helpen uw slot open te maken. Hier zijn wel kosten aan verbonden. Hieronder vindt u meer informatie.

Hoe werkt het?

  1. U heeft zich buitengesloten. In dat geval kunt u bellen met ons algemeen nummer 088 050 60 70 (ook buiten kantoortijden). Geef aan dat u gebruik wilt maken van de sleutelservice. 
  2. Woonpunt stuurt een betrouwbare slotenmaker. Voor uw veiligheid vragen wij u zich eerst te legitimeren voordat sloten worden opengebroken of vervangen.
  3. Achteraf krijgt u van Woonpunt een factuur. De kosten bedragen € 85 tijdens kantooruren en € 130 buiten kantooruren. Bent u uw sleutels kwijt en moet het slotcilinder worden vervangen? Dat kost € 85. Voor elke volgende (gelijk sluitende) cilinder in dezelfde woning betaalt u € 25.

 

Extra sleutel algemene ruimte

U kunt een extra sleutel van een algemene toegangsdeur of andere gezamenlijke ruimte vragen. Soms hebben we sleutels op voorraad. Om teleurstelling te voorkomen, is het verstandig dat u eerst contact opneemt met onze klantenservice, via 088 – 050 60 70. Zij kunnen u vertellen of een sleutel beschikbaar is, wanneer u deze kunt ophalen en welke kosten hieraan verbonden zijn.