iStock-E-mail-groene achtergrond breed.jpg

Digitalisering van de post

Voor de verzending van post werken we sinds dit jaar samen met het bedrijf Postex. Dat doen we om de service naar onze klanten te verbeteren, milieubewuster te werken en tegelijkertijd kosten te besparen. 11 februari ontvangen onze huurders een aankondiging hiervan per e-mail.

De digitalisering van de post voeren we stapsgewijs in. Allereerst sturen we de aanmaningen en berichten over de huurbetaling digitaal. Andere post van ons ontvangen huurders nog op de manier zoals ze gewend zijn. Het is de bedoeling om op termijn zoveel mogelijk post digitaal te versturen.

 

Aankondiging

Dinsdagmiddag 11 februari ontvangen alle huurders waarvan wij een e-mailadres hebben een aankondiging hiervan. Klik hier voor een voorbeeld van het bericht. Hiermee kunnen huurders hun e-mailadres bevestigen of wijzigen.

 

Betrouwbaar

Het ontvangen en online bekijken van berichten via Postex is betrouwbaar en veilig. Alle gegevens worden digitaal versleuteld om ervoor te zorgen dat alleen de ontvanger de informatie kan inzien. Postex vraagt nooit naar inloggegevens of wachtwoorden. Geef deze nooit aan anderen. Kijk voor informatie en voorbeeldberichten op www.woonpunt.nl/post.

 

E-mailadres doorgeven

Bent u huurder van Woonpunt en hebben wij nog geen e-mailadres van u? Als u voortaan uw post zoveel mogelijk wil digitaal ontvangen, geef dan uw e-mailadres aan ons door via het formulier op de website.

 

Heeft u een vraag?

Stuur dan een e-mail naar onze klantenservice info@woonpunt.nl of neem contact op via telefoonnummer 088 - 050 60 70.