Aanmelden


Veel gestelde vragen over e-mail van Woonpunt

 

Ik heb geen e-mailadres wat moet ik doen?
Heeft u geen e-mail dan hoeft u niets te doen. U ontvangt dan gewoon berichten van ons via de post.


Wanneer krijg ik communicatie van Woonpunt per e-mail?
Woonpunt werkt toe naar een situatie waarbij we zoveel mogelijk communicatie via e-mail met onze klanten kunnen voeren. Dit gaat niet van vandaag op morgen. U zult in de toekomst wel langzaam maar zeker meer e-mailcorrespondentie van Woonpunt kunnen verwachten.

Wat doet Woonpunt met mijn e-mailadres?
Woonpunt slaat uw e-mailadres op bij uw huurdersgegevens en gebruikt deze uitsluitend ten behoeve van de dienstverlening van Woonpunt zelf. Woonpunt geeft uw e-mailadres of andere gegevens niet aan onbevoegde derde partijen. Dat geldt niet voor bedrijven die voor Woonpunt werken of uit onze naam diensten aan onze huurders verlenen, en deze gegevens nodig hebben om hun werk te doen. Bijvoorbeeld voor onderhoud, reparaties en werkzaamheden.
Bent u geen klant, dan bewaart Woonpunt slechts uw e-mailadres om u te voorzien van nieuws over Woonpunt

Wat is een klantnummer van Woonpunt?
Aan de registratie van de hoofdcontractant, of de hoofdhuurder, is een uniek nummer gekoppeld. Dit is het klantnummer. Het klantnummer vindt u onder meer terug in het briefhoofd van officiële correspondentie van Woonpunt. Weet u uw klantnummer niet, dan kunt u dit ook opvragen via onze klantenservice. Echter voordat u uw klantnummer krijgt, zullen zij eerst uw identiteit verifiëren.

Ik kan mijn e-mailadres niet achterlaten of mijn voorkeuren wijzigen?
Waarschijnlijk is een van de ingevoerde gegevens niet juist. Controleer uw klantnummer, woonadres en het e-mailadres. Indien u uw klantnummer niet weet, kijkt u op de meest recente brief die u van Woonpunt heeft ontvangen. U kunt ook contact opnemen met klantenservice op 088-0506070.

Ik krijg de melding dat mijn e-mailadres niet juist is?
Heeft u een tikfout gemaakt? Kijk goed of uw e-mailadres helemaal correct geschreven is.

Hoe wijzig ik op een later moment mijn e-mailadres?
U kunt uw e-mailadres wijzigen door vanuit de laatst ontvangen e-mail van Woonpunt op de uitschrijflink te klikken onderaan de e-mail. U komt dan op een speciale pagina waar u uw e-mailadres kunt wijzigen.

Hoe bepaal ik welke e-mails ik wel en niet ontvang?
U kunt uw instellingen wijzigen door vanuit de laatst ontvangen e-mail van Woonpunt op de uitschrijflink te klikken onderaan de e-mail. U komt dan op een speciale pagina waar u bepaalt welke e-mails u wilt ontvangen.

Meer informatie?
Heeft u een andere vraag? Neem contact op met onze klantenservice via 088 – 050 60 70 of mail naar info@woonpunt.nl.