Overgang naar een nieuw computersysteem

Om je in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn, stappen we over naar een nieuw computersysteem. Daarom is onze dienstverlening van 1 tot en met 22 december iets anders dan je van ons gewend bent. Dit is een andere datum dan we in eerste instantie lieten weten. Helaas neemt de overstap iets meer tijd in dan voorzien. In de tussentijd zetten wij alle gegevens van het oude computersysteem over naar het nieuwe systeem. 

Wat betekent dat voor jou? 
Je kunt gewoon contact met ons opnemen of langskomen op ons kantoor. Houd er wel rekening mee dat wij tijdelijk beperkte toegang hebben tot ons computersysteem. Ook kan het iets langer duren voordat wij je aanvraag verwerkt hebben. We doen ons uiterste best om je zo snel mogelijk te helpen. 

Wat betekent dit voor reparaties?
In deze periode behandelen we alleen spoedreparaties. Hieronder vallen: ernstige water- of gaslekkages, geen verwarming in de winter, inbraak, liftstoringen, stroomuitval en buitensluiting. Wil je een spoedreparatie melden? Bel direct: 088 - 050 60 70. Heb je een andere reparatie? Geef het aan ons door.  We nemen vanaf eind december contact met je op om een afspraak in te plannen. 

Voor reparaties die je direct bij een extern onderhoudsbedrijf kunt inplannen verandert niets. Deze worden gewoon in behandeling genomen. Denk bijvoorbeeld aan een storing van je cv-installatie, glasschade of rioolproblemen.