Wijzigen e-mail instellingen


Veel gestelde vragen over wijzigen van uw e-mailinstellingen

Ik wil mijn e-mailadres wijzigen, maar ik ontvang bij het wijzigingsverzoek geen e-mail als bevestiging. Hoe kan dit?
Is het ingevulde e-mailadres juist? Of heeft u een tikfout gemaakt? Lukt het niet? Neem contact met ons op via 088-0506070, zodat wij de gegevens met u kunnen doornemen en het juiste e-mailadres kunnen vastleggen.

Ik wil geen e-mail meer ontvangen van Woonpunt, hoe doe ik dat?
Dit doet u eenvoudig door alle vormen van e-mail in bovenstaande venster uit te vinken. Daarna ontvangt u geen e-mail van Woonpunt meer.

Ik heb via deze website aangegeven geen nieuwsbrief meer te willen ontvangen. Waarom krijg ik deze nu toch per post?
Woonpunt wil haar huurders en relaties zo goed mogelijk op de hoogte houden. Woonpunt vindt het dan ook belangrijk dat u altijd nieuws en mededelingen van Woonpunt blijft ontvangen.

Ik wil geen post meer ontvangen van Woonpunt, niet per e-mail maar ook geen brieven. Kan ik dat online instellen?
Nee, dat kan niet. Woonpunt biedt u de optie om vanaf nu een gedeelte van de correspondentie van Woonpunt via e-mail te ontvangen. Daar waar dit (nog) niet mogelijk of wenselijk is, ontvangt u correspondentie van Woonpunt per fysieke post.

Meer informatie?
Heeft u een andere vraag? Neem contact op met onze klantenservice via 088 – 050 60 70 of mail naar info@woonpunt.nl.