Huisregels

Woonpunt houdt van een prettig gesprek

Logisch toch? Want uit een prettig gesprek komen de beste oplossingen. Dat betekent respect, geduld en begrip tonen. Over en weer. Om het gesprek goed te laten verlopen, hebben we huisregels opgesteld. Deze vindt u hieronder.

847_huisbezoek Paul Leenders.jpg
Dit verwachten wij van u:
  • Behandel onze medewerkers met respect.
  • Sta onze medewerkers correct te woord.
  • Probeer zo goed mogelijk uw medewerking te verlenen.
  • Dien verzoeken of aanvragen tijdig en zo duidelijk mogelijk omschreven in.
  • Zorg ervoor dat Woonpunt beschikt over alle gegevens die nodig zijn om een verzoek in behandeling te nemen, en geef wijzigingen zo spoedig mogelijk door.
  • Houd u aan gemaakte afspraken.
  • Volg de aanwijzingen van Woonpunt-medewerkers op.
  • Schakel uw mobiele telefoon op stil tijdens het gesprek met onze medewerkers.
  • Gun anderen privacy, dus neem afstand aan de balie.
  • Laat uw huisdier buiten wachten, hiervoor zijn speciale voorzieningen getroffen.
Dit tolereren wij niet:
  • Handtastelijkheden en/of lichamelijk geweld.
  • Het gooien met of vernielen van spullen.
  • Het onmogelijk maken of bemoeilijken van het werk.
  • Het bedreigen van medewerkers en/of bestuur.
  • Het lastig vallen van andere aanwezigen.
  • Het onder invloed van alcohol en/of drugs betreden van onze kantoren.
  • Elke andere vorm van agressie en geweld.
  • Schelden, beledigingen, discriminerende taal en/of schreeuwen.
  • (Seksuele) intimidatie.