Post van Woonpunt
Wij sturen een deel van onze post via het bedrijf Postex. Postex is een dienstverlener die zorgt voor het afdrukken, inpakken en verzenden van post. Dat gebeurt zoveel mogelijk digitaal omdat dit milieubewuster is en tegelijkertijd besparen we kosten.
Niet alle post gaat via Postex. Voor betalingsherinneringen maken we gebruik van Mind2Pay, daarom ontvang je herinneringen vanaf het e-mailadres woonpunt@mind2pay.com. Ook kunt u directe e-mails of brieven ontvangen van onze medewerkers. Onze e-mailadressen zien er als volgt uit: voornaam.achternaam@woonpunt.nl of voorletter.achternaam@woonpunt.nl.
Betrouwbaar
Het ontvangen en online bekijken van berichten via Postex is betrouwbaar en veilig. Alle gegevens worden digitaal versleuteld om ervoor te zorgen dat alleen u de informatie kunt inzien. Postex vraagt nooit naar inloggegevens of wachtwoorden. Geef deze nooit aan anderen. Als je twijfelt aan de echtheid van de poststukken, neem dan contact op met onze klantenservice.
Snel en veilig betalen met iDEAL
Een ontvangen huurnota of factuur van Woonpunt kun je met iDEAL betalen. Dat kun je rechtstreeks vanuit de e-mail doen.
Postex code
Heb je via een brief of e-mail een Postex code ontvangen? Vul de code hieronder in en bekijk je post online. Hier kun je ook aanpassen hoe jij je post graag ontvangt.
Liever digitale post?
Wil je voortaan je post zoveel mogelijk digitaal ontvangen? Dan kan je ook je e-mailadres aan ons doorgeven via het formulier 'contactgegevens wijzigen'.
Contactgegevens wijzigen