Klachten

Bij Woonpunt hechten we veel waarde aan goed contact met onze bewoners. Elke dag zetten we ons voor fijn en betaalbaar voor onze bewoners. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent. Is er iets niet naar wens? Laat het ons weten.

Klacht indienen

Soms kunnen er dingen misgaan. We horen het graag als er iets niet naar wens is, want alleen dan kunnen we er iets aan doen. En het geeft ons de mogelijkheid om onze dienstverlening te verbeteren. Misschien heb je het gevoel dat een medewerker van Woonpunt niet correct met je heeft gesproken, of ben je niet tevreden over de tijd die het heeft geduurd voordat we je hebben kunnen helpen. Je kunt je klacht melden via het formulier 'Klacht indienen', met de knop hieronder. We proberen jouw klacht dan samen op te lossen.

Klacht indienen

Wat gebeurt er met jouw klacht?

Woonpunt gaat met jouw klacht aan de slag. Hierbij worden in elk geval de betrokken medewerker en diens leidinggevende betrokken. Een van hen neemt vervolgens met jouw contact op om te kijken of we samen tot een oplossing kunnen komen. 

Wat als je daarna toch niet tevreden bent? 

Als je niet niet tevreden bent over de voorgestelde oplossing, dan kunt je terecht bij Qwestie. Dit is een gezamenlijke en onafhankelijke klachtencommissie van de woningcorporaties Maasvallei, Servatius en Woonpunt. Meer info over Qwestie lees je op www.qwestie-limburg.nl of in deze folder. Lees hier het klachtenreglement van Qwestie.

Qwestie neemt alleen klachten in behandeling die eerst bij Woonpunt zelf zijn ingediend. Ze nemen geen klachten in behandeling die al aan de huurcommissie, de rechter of een andere instantie zijn voorgelegd. Voor het indienen van een klacht kunt u gebruik maken van het formulier op www.qwestie-limburg.nl. U kunt het ook downloaden, uitprinten en per post opsturen aan:

Qwestie
t.a.v. het secretariaat
Bergerweg 61 - unitnr. 8523
6135 KD Sittard