Ons kantoor is op vrijdag geopend van 8.30 tot 13.00 uur. Telefonisch blijven wij, zoals u gewend bent, bereikbaar van 8.30 tot 17.00 uur. 

Glasschade

Glasreparaties vanuit het glasfonds worden uitgevoerd door Trichtglas. Huurders die lid zijn van dit fonds en schade hebben, kunnen direct contact opnemen met Trichtglas om reparatieverzoeken door te geven. Dat kan 24 uur per dag, 7 dagen per week. Het speciale servicenummer van Trichtglas voor Woonpunthuurders is 043-8200206. U kunt ook uw glasschade melden door het formulier in te vullen. Vult u het formulier in dan nemen we de werkdag erna met u contact op om een afspraak in te plannen.

* Woonpunt gebruikt uw e-mailadres ook voor toekomstige klantcontacten (lees meer)

Spoed?

Kan de reparatie echt niet wachten? Bel dan meteen met 043-8200206. Op dit speciale servicenummer zijn we 24 uur per dag bereikbaar voor Woonpunthuurders, ook in het weekend.

Wat moet u doen als geen lid bent van het glasfonds?

Heeft u glasschade en neemt u niet deel aan het glasfonds dan kunt u de glasschade bij uw eigen verzekering melden.

Lid worden glasfonds?

Wilt u lid worden van het glasfonds neem dan contact op met Woonpunt. Lidmaatschap kost € 1,16 per maand.