Vanaf 2 oktober gebruikt Woonpunt Mind2pay

Het kan een keer gebeuren: je moet de huur betalen, maar je hebt geen geld. Vanaf 2 oktober sturen we je dan een herinnering via Mind2pay. Zo zorgen we samen dat je geen huurachterstand krijgt.

We gaan gebruik maken van Mind2pay omdat het systeem werk uit handen neemt. Dat is fijn, want zo hebben onze consulenten incasso meer tijd voor persoonlijk contact met die huurders die dat nodig hebben. 

 Hoe ontvang je voortaan een herinnering?

 Wat is een belrobot?

Betaal je maandelijks de huur te laat? Dan kun je een telefoontje krijgen van 097 - 006 520 285. Je hoort dan een automatisch ingesproken bericht. Dat is de belrobot van Mind2pay. Je kunt bij de belrobot laten weten dat je de huur meteen betaalt. Je kunt ook om een sms of e-mail met betalingsgegevens vragen. Tot slot kun je ervoor kiezen om direct één van onze medewerkers aan de telefoon te krijgen. Kun je niet opnemen? Geen probleem. Dan belt de robot later nog een keer. We begrijpen het als je even moet wennen aan een belrobot. Het is voor ons een handig hulpmiddel waardoor we beter ons werk kunnen doen.

Kun je de huur niet betalen? Neem contact op!

Een huurachterstand is al vervelend genoeg. Maar het laatste dat je wilt, is een deurwaarder op je stoep. Of nog erger, dat je uit je huis moet. Tref een betalingsregeling via onze website of bel ons op nummer 088-0506070. Zo voorkom je dat betaalproblemen schulden worden. Samen zoeken we naar een oplossing die bij jouw situatie past.