Bedankt!
Vanwege de overgang naar ons nieuwe computersysteem, is onze dienstverlening van 1 tot en met 19 december iets anders dan je van ons gewend bent.
In deze periode behandelen wij alleen spoedreparaties. Hieronder vallen: ernstige water- of gaslekkages, geen verwarming in de winter, inbraak, liftstoringen, stroomuitval en buitensluiting. Wil je een spoedreparatie melden? Bel direct: 088 - 050 60 70.
Heb je een andere reparatie gemeld? Dan nemen wij na 22 december contact met je op om een afspraak in te plannen.
Verhalen, tips en nieuws
Nieuws

Rechten en plichten bij de huur van een woning
Je hebt met ons een huurovereenkomst voor woonruimte. Bij die huurovereenkomst horen de algemene huurvoorwaarden. Hierin staan onze precieze afspraken over het gebruik van je woning.
Nieuws

Overgang naar een nieuw computersysteem
Om je in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn, stappen we over naar een nieuw computersysteem.
Nieuws

Mooie resultaten Aedes Benchmark voor Woonpunt
Opnieuw is Woonpunt trots op de resultaten die we hebben behaald in de Aedes Benchmark. Net als vorig jaar scoren we op twee van de vijf onderdelen een A.