{{loadingStatusText}}
STAP {{formSteps[formStepActive].stepNumber}} Vorige stap

{{formSteps[formStepActive].stepTitle}}

{{formSteps[formStepActive].stepText}}

Wat is uw adres?




U heeft het adres van een bedrijfsruimte ingevoerd, in dat geval moet u uw reparatieverzoek op deze plek doorgeven.

U heeft onderstaand adres gekozen:

{{addressResult.AdresVolledig}}

Kan de reparatie niet wachten?

Voor dringende reparatieverzoeken belt u met Woonpunt. Via 088 - 050 60 70 zijn we 24 uur per dag bereikbaar, ook in het weekend. Tip: luister de hele meldtekst af. Aan het einde kunt u zich laten doorschakelen naar onze externe storingsdienst.

CV storing

Verwarming kapot, geen warm water, lekkende radiator? Meld het bij de installateur.

Glasschade

Geef glasschade door aan Trichtglas, als u betaalt aan het Glasfonds.

Riool problemen

Heeft u een verstopping of stankoverlast? RRS komt het oplossen.

Liever een andere reparatie melden?

Kies de locatie

{{ decissionStep.Naam }}

In welke ruimte is er iets stuk?

{{ decissionStep.Naam }}

Waar is het probleem?

{{ decissionStep.Naam }}

Wat is het probleem?

{{ decissionStep.Naam }}
Bevindingstype niet gevuld. Het door u geselecteerde reparatieverzoek kan niet worden verstuurd.
Beslisboom geselecteerd: {{ selectedDecissionStepsByName }}
Beslisboom bevindingstype: {{ getFindingTypeProperty('Bevindingtypecode') }}
Bevindingstype planbaar: {{ isFindingTypePlannable(getFindingTypeProperty('Bevindingtypecode')) }}
Onderdelen met een * zijn verplicht.

Heeft u eventueel aanvullende informatie?

Hoe kunnen we u bereiken? *



8:00 tot 12:00
12:30 tot 16:30
{{getNameOfDay(day)}}
{{day}}

Wilt u deze afspraak bevestigen?

{{ getSelectedPlanning() }}

Wat gaat er nu gebeuren?

  • We komen tijdens het afgesproken tijdsblok bij u langs voor de reparatie.
  • U ontvangt een bevestiging per mail
  • We zorgen dat de reparatie zo snel mogelijk wordt ingepland en uitgevoerd.
  • U hoeft voor deze reparatie niet thuis te blijven, daarom nemen we geen contact met u op voor het maken van een afspraak.
  • U ontvangt een bevestiging per mail.
  • We nemen contact met u op voor het maken van een afspraak.
  • U ontvangt een bevestiging per mail.

Adres

{{addressResult.AdresVolledig}}

Uw reparatieverzoek

{{selectedDecissionStepsByName}}

Uw toelichting:
{{remarks}}

Geplande afspraak

We komen {{getSelectedPlanning()}} bij u langs voor de reparatie.

Afspraak

U hoeft voor deze reparatie niet thuis te blijven, daarom nemen we geen contact met u op voor het maken van een afspraak. Voor dit reparatieverzoek kunt u zelf geen afspraak inplannen. We nemen binnen 3 werkdagen contact met u op voor het maken van een afspraak.
Corrigeer de volgende fouten:
  • {{ error }}

Als er iets stuk is in uw woning, repareert Woonpunt dit meestal. Dit doen we niet als er sprake is van onzorgvuldig gebruik. Voor kleine dagelijkse reparaties betaalt u de kosten zelf, tenzij u een Abonnement Huurdersonderhoud heeft. Meer informatie? Kijk op de pagina Abonnement Huurdersonderhoud.